Lähtötilanne
Laitilassa toimiva KK-Autoteam Oy on mm. Mercedes-Benzin sekä Volkswagenin valtuutettu merkkikorjaamo, joka on aiemmin mainostanut vain paikallisissa sanomalehdissä. Printtimainonta tuo tunnettuutta, mutta sen todellista tehokkuutta on vaikea mitata. Yrityksessä heräsi kysymys: saisimmeko digimarkkinoinnilla enemmän yhteydenottoja ja vielä kustannustehokkaammin?
Ratkaisu
WDF toteutti Autoteamille Google-mainoskampanjan, jossa yrityksen palvelut jaettiin selkeisiin osa-alueisiin. Jokaiselle palvelulle rakennettiin omat, tarkasti kohdennetut mainokset ja määriteltiin avainsanat. Näin varmistettiin, että mainonta tavoitti oikeat asiakkaat juuri oikealla hetkellä.
Tulokset
Kolmen kesäkuukauden (kesä–elokuu) aikana kampanja toi 228 yhteydenottoa pelkästään maksetun mainonnan kautta. Tämä oli selkeä parannus verrattuna aiempiin markkinointikanaviin ja osoitti, että digimarkkinointi pystyy tuottamaan konkreettisia asiakasmääriä autokorjaamolle.
Mitä tämä tarkoitti KK-Autoteamille?
Printtiin käytetyt eurot eivät enää tuntuneet yhtä perustelluilta, kun Google-mainonta toi huomattavasti enemmän potentiaalisia asiakkaita – mitattavasti ja läpinäkyvästi.
Haluatko samanlaista kasvua yrityksellesi?
Google-mainonta voi olla kustannustehokkain tapa tuoda lisää asiakkaita ovelle – oli kyse sitten autokorjaamosta, palveluyrityksestä tai verkkokaupasta. Ota yhteyttä WDF:ään, niin katsotaan yhdessä, millaisia tuloksia voimme saavuttaa juuri teidän liiketoiminnallenne.